FANDOM

Crystal Clavis
CrystalAndRedMoonByLaraDeLaLuna
Imię i nazwisko imiona: Crystal Clavis
Przydomek Kryształowa Wiedźma
Płeć Żeńska
Wiek Nieznany
Rasa Opiekun Portali
Ranga Opiekun
Miejsce zamieszkania Świat Snów
Rodzina Brak
Crystal Clavis-(Crystal- Ang.Kryształ,Calvis- Łac.Klucz) Także Kryształowa Wiedźma. Postać z legend Lunar Village. Według których, była zjawą która straszyła w leśnych portalach w owej krainie. Naprawdę opiekunka portalu w Świecie Snów która, zbłądziła na swej drodze i przeszła na ciemną stronę. Zamknięta w zepsutym krysztale swojego przejścia, została zapomniana przez ludzi.

Historia

Przeszłość Clavis

Powrót, Chęć zemsty

Wygląd

Crystal jest szczupła, drobna i niska, jest niższa od większości opiekunów. Co sprawia że przy nich wygląda jak dziecko. Jej skóra jest jasno kremowa. Ma łabędzią szyję, a na jej okrągłych policzkach i pod oczami ma białe plamy. Jej oczy są srebrne, w kształcie migdału. Włosy średniej długości z przedziałkiem po środku.

Przed przemianą

Clavis miała wtedy proste, jasne szronieniebieskie włosy z białymi pasemkami. Jej usta i rzęsy wyglądały naturalnie. Jej grzywka często zasłaniała jej oko. Ubierała się skromnie. Nosiła jasno-szarą sukienkę za kolano z odkrytymi ramionami. Jej butami były proste balerinki. Nie posiadała żadnych ozdób.

Po

Po Przemianie jej włosy zrobiły się lekko falowane, bordowe z czarnym pasemkiem po lewej. Oczy niekiedy skrzą czerwonym światłem. Usta czerwone, a rzęsy długie. Zaczęła nosić sukienkę z ramiączkami na krzyż, góra sukienki jest czerwona, a dół różowy. Często nosi biały kaptur z długą peleryną oraz niekiedy biały bandaż aby ukryć swoje plamki.

Osobowość

Przed

Na początku była łatwowierna, otwarta i naiwna. Calvis była beztroska, ciekawska i interesowała się ciemną magią, a jako opiekun nie powinna. Swoje zadanie traktowała poważnie, starała się je wykonywać najlepiej jak może. Jednak bardzo łatwo było ją rozkojarzyć. Była lekko nieuważna. Mimo wszytko miała dobre serce oraz chciała każdemu pomóc. Często popełniała błędy. Opiekuni nie traktowali jej poważnie, dla nich Crystal przynosiła same kłopoty oraz była zbyt dziecinna. Zazwyczaj jej unikali. Wśród nich była samotna. Za wszelką cenę chciała udowodnić im że nie jest tak jak myślą. Przez swoją łatwowierność i naiwność nie potrafiła wyczuć cudzych intencji, i kłamstwa. Każdemu potrafiła zaufać w krótkim czasie.

Po

Wydarzenia przez które przeszła, zmieniły ją nie do poznania. Opiekunka wydoroślała, nie była już tak dziecinna i ciekawska jak kiedyś.Była bardziej uważna i skupiona.  Zamknęła się przed innymi. Nie potrafiła nikomu zaufać. Przy ludziach starała się nie okazywać uczuć. Stała się zawistna, zazdrościła innym tego że w ich życiu układa się lepiej. Chciała tylko aby inni poczuli, to co ona. Nie często panowała nad gniewem oraz nerwami. Przestała traktować bycie opiekunem portalu na poważnie, zaczęła nawet zamykać go przed ludźmi i starała się trzymać ich od niego z daleka, tak powstała legenda o niej.  W głębi duszy nadal miała dobre serce, nie chciała nikogo skrzywdzić i być jaka taka jest, jednak uważała że musi tak się zachowywać. Była świadoma swojego błędu. Wiedziała że nie może być taka jak dawniej, nie widziała dla siebie innej drogi. Inni opiekuni traktowali ją tak wroga, jeszcze bardziej jej unikali, przychodzili do niej tylko wtedy kiedy musieli. Kiedy przypadkiem zniszczyła swój portal i została zamknięta w krysztale, nikt jej nie pomógł. Kiedy udało jej się uwolnić, jej negatywne uczucia spotęgowały się, chciała się zemścić na wszystkich opiekunach. Nie chciała wrócić do swojej kryształowej klatki.

Relacje 

Z innymi opiekunami

Opiekuni nigdy nie traktowali jej poważnie. Dla nich była zbyt dziecinna oraz uważali że nie nadaje się do swojej roli. Nie interesowało ich to że Crystal robiła wszystko żeby pokazać im że jest taka jak oni. Po jej zmianie podchodzili do niej jak do wroga, a ostatnią rzeczą jaką by dla niej zrobili jest pomoc. Crystal ma do nich źal że nigdy tego nie zrobili. Chce aby chociaż raz poczuli to co ona.

Z władcą demonów

Władca był jej jedynym przyjacielem. Crystal myślała że jest jedyną osobą która ją rozumie. niestety. Wykorzystał jej naiwność aby osiągnąć swoje cele. Szybko zdobył jej zaufanie. Ostatecznie pozbył się jej, zmieniając moc Calvis i doprowadzając do zniszczenia jej portalu.

Moc

Ciekawostki

  • Crystal Clavis to jej imiona, nie posiada nazwiska.

Galeria