FANDOM

Lexi

Jej postać

Lexi by FluttershyPets
Foresties
Female picto
Żeńska
Zajęcia Mieszkanka lasu, człowiek [w 70%] - zwierzę [w 30%]; gatunek Forestie
Rodzina
Małżonek -
Dzieci -
Rodzice Zmarli w wypadku (sierota)
Rodzeństwo -
Dziadkowie -
Krewni -
Lexi - pół człowiek-pół zwierzę. Jest gatunku Forestie. Postać tej użytkowniczki.

Osobowość

Poczucie humoru

Lexi ma wielkie poczucie humoru. Umie rozbawić niemal każdego, opowiadając mu przeróżne historie lub kawały. Ma też dar do zapamiętywania kawałów, przez co jest lubiana. Zwykle gdy ktoś jest zniechęcony ona mówi: Cała nadzieja w tobie. Niestety czasami używa ironii w głosie, czego potem żałuje.

Nieśmiałość, a gadatliwość

Na pozór jest bardzo nieśmiała, ale to nieprawda. W towarzystwie (znanym) jest bardzo gadatliwa. Tylko gdy ma do czynienia z kimś nowym to się nie odzywa. Niektórzy mają totalnie dość jej klepania, natomiast ci naprawdę nieśmiali ludzie nie muszą się bać, że zaniemówią albo zostaną do czegoś zmuszeni. Ta cecha ma dużo zalet, a zarazem wad.

Nerowowść

Jest tez nerwowa. Zwykle gdy ktoś się jej sprzeciwia, lub mówi, że jest beztalenciem. Niestety jest to jej największa wada.

Bałaganiarstwo

Lexi często zostawia po sobie bałagan i twierdzi, że to jej nie przeszkadza. Jej motto to Życie jest za krótkie, żeby sprzątać pokój, dlatego nie robi tego regularnie.

Tajemniczość

Prawie wszystko, o czym myśli i co do innych czuje trzyma w tajemnicy. Zbiorem jej tajemnic jest jej pamiętnik.