FANDOM

Ro- ( rõ po wietnamsku jasny, jasne) Wilk który trafił za swój błąd do Zaświatów Zła. Za co trafił? Polował i zjadał Ludzi pomimo zakazu Króla Dina

Wygląd

Zanim stał się zły

Był jaśminowy białym wilkiem z migdałowymi oczami. Znany był z przepięknego niebiańskiego śpiewu uwodzącego młode wilczyce.

Zła przemiana

Kiedy stał się zły przeszedł transformacje i jest brązowo granatowym wilkiem z ciemnozielonymi oczami.

Postać demoniczna

Obecnie jeśli byś go wywołał lub ujrzał z pomocą azkabeusza wygląda jak kościotrup z wijącymi robakami zamiast sierści a jego zapach wywołuje choroby.

Historia

Opowieść Zaczątku i Końca

Urodził sie w Anurii. Jego rodzice wychowywali go zanim Tina  była młodym władcą. Kiedy zmarli a Władca Tina postarzała obowiązywało każdego mieszkańca prawo a w prawie nie było zjadać mięsa na terenie Anurii i Współpracujących krain  i Kociego Królestwa. On jednak zlekceważył uważając że ryby i zjadanie poza granicami jest przesadą i zbuntował się z paroma wilkami wywołując- Wielki Bunt Stulecia.  Postanowili w nocy upolować na biedną rodzinę mieszkającą w Krainie Ludzi. Zabili i zjedli wszystkich zostawiając wyplute kości  zakopane na terenie Anurii. Następnego dnia król Ludzi napisał pismo że  zaginęła biedna ale bardzo szczodra rodzina i prosił ich  o poszukiwania. Z pomocą ruszyły psy które wykopały na granicy ludzkie kości wraz z ubraniami. wiadomo było że zostali zjedzeni w nocy. Król oburzył się że pomimo  przyjacielska wilki zamordowali ludzi. Tina zapewniła że żaden z jego ludzi to nie zrobił chyba że się zbuntował zakazowi. Na rozmowę. Ro wskoczył z grupką i rzekł,, To ja zjadłem tych ludzi buntując się głupiemu zakazowi. Tina się zdenerwowała i uderzył magią w RO zadając zdradzieckie znamię i uśmiercając go od razu. Przeistoczył się w demona i rzekł,, ilekroć ktoś zabłąka on go zje i znikł. Nastąpiła wojna Stuletnia po której Tina  straciła wzrok ale nie straciła miłości do swojego ludu rodziny oraz stworzeń.By pogodzić pomógł po raz ostatni Azkabeusz który potem nie pojawiał się.

Galeria

Rodemonbycleo
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.