FANDOM

Vivian Middlewood - Jest młodym Cieniem, władającym magią parapsychiczną. Ma około 22 lata. Pochodzi z krainy cieni ale została porzucona i adoptowana przez plemie Feniksów, obecnie mieszka w stolicy Shining, tak jak większosć jej Bliskich. Pracuje w plemienu jako początkująca mentorka, opiekuje się dziećmi oraz niekiedy pomaga rodzicą w ich gospodzie.

Historia

Wygląd

Vivian jest niewysoką i drobną kobietą, nie wygląda na wyspotrowaną, a przez swoją bladą karnacje,która jest charakterystyczna dla cieni, wydaje się być lekko anemiczna. Na jej trójkątnej twarzy, znajdują się duże, niebieskie, zazwyczaj przymnknięte oczy. W jej oczach czesto widać smutek i obojętność, wyraz twarzy jest zazwyczaj surowy, dziewczyna rzadko się usmiecha. Ma czarne proste włosy do ramion, czasami związuje je w kucyk. Kiedy była młoda miała na włosach fioletowe pasemka, ale podwpływem magii demona znikneły.

Najcześciej nosi ciemne stroje, w jej strojach dominuje czarny i fioletowy. Nie lubi nosić sukienek oraz nie przepada za strojeniem się, zdecydowanie bardziej woli chodzić w spodniach i butach za kostkę. Często w pasie ma przypiętą niewielką torbę. Nigdy nie zdejmuje naszyjnika z symbolem swojego plemienia, srebnego feniksa z niebieskim kamieniem w środku. 

Młoda Vivian nosiła włosy związane w dwa kucyki oraz ubierała sie bardziej kolorowo, uwielbiała chodzić w sukienkach. 

Osobowość

Na pierwszy rzut oka wydaje się zimna i oschła, dziewczyna stroni od okazywania jakich kolwiek uczuć, w każdej sytuacji stara się utrzymać powagę. Jest zamknięta w sobie, nie mówi za wiele. Nigdy nie zaczyna rozmowy. Nie lubi rozmawiać oraz przebywać w towarzystwie obcych. Z tego powodu nie ma wielu przyjaciół spoza plemienia, na co nie narzeka. Stara się do nikogo nie przywiązywać. Dla ludzi z plemienia jest po prostu miła, ale także nie ma z nimi głębszych relacji. Vivian nie przepada za byciem w centrum uwagi, więc robi wszystko by jej na siebie nie zwracać, nie chce by inny się o nią martwili i pomagali jej w jej problemach. Chce pokazać innym że jest silna, niezależna i że doskonale radzi sobie sama. Pomimo tego zawsze pomoże kiedy ktoś tego od niej potrzebuje. Jej bliscy są dla niej najważniejsi i jest w stanie zrobić dla nich wszystko. Jeśli na kimś jej zależy jest w stronę tej osoby ciapła i kochająca. 

Na zawnątrz niekiedy wydaje się pusta, ale jej spokój i opanowanie są jedynie na pokaz, po to by uspokoić jej rodzinę. Dziewczyna żyje w ciągłym stresie i strachu. Zawsze ma wrazenie że coś się stanie i to bedzię jej wina. Boi się że kiedyś straci kontrole nad swoją mocą i znów kogoś skrzywdzi. Nie radzi sobie z tym co czuje głęboko w środku. Nie chce wiedzieć co jest powodem jej niepokoju, robi wszystko by o tym zapomnieć i żyć normalnie. 

Relacje